Linn Klimax DSM

Bränd:
Linn
Tüüp:
High End striimer, digital- , analoog-, HDMI sisendid
DAC:
Katalyst DAC Architecture
Sisendid:
1x Ethernet; 1x XLR Balanced; 1x RCA; 3x HDMI
Väljundid:
1x Balanced XLR; 1x RCA; 1x HDMI
Värvus:
Hõbedane ja must
Kere:
Freesitud alumiinium blokist
THD + N:
väiksem kui 0,002%
Signaali-müra suhe:
rohkem kui 110dB
Mängitavad formaadid:
FLAC, Apple Lossless (ALAC), WAV, MP3, WMA (except lossless), AIFF, AAC, OGG
Resolutsioon:
Up to 24-bit, 192kHz
HDMI Andmed:
HDMI 2.0: Supports 4K resolution
Mõõdud:
350 x 61 x 355
Kaal:
8,6kg

18 960,00€

Toote info

Klimax DSM

Parimate tulemuste edastus igast signaaliallikast

 

Kombineerides Klimax DS murrangulise digitaalse voogesituse suutlikkuse teiste allikate sisenditega, pakub Klimax DSM ületamatu helielamuse ja paindlikkuse.

Nüüd, kus meil on uus Katalyst DAC Architektuur, reprodutseeritakse digitaalseid allikaid suurema täpsusega kui kunagi varem. See annab kuulajale sügavama sissevaate kogu muusikasse. Lisaks on ülikvaliteetsete Lundhal trafodega isoleeritud analoogväljundid, täiesti moonutustevaba helitugevuse kontroll ja vaikne sisendite ümberlülitamine. Kõik see kokku teeb Klimax DSM-st ületamatu eelvõimendi audiomaastikul.

 Nagu ülejäänud Klimax seeria tootevalik, paigutub ka Klimax DSM-i kogu sisu ja elektroonika osa alumiiniumplokist  väljatöödeldud korpuses, mille sees on siis erinavete trükkplaatide jaoks ette nähtud eri kambrid. Sellega viiakse välismürade ja sisemürade võimalik häire nulli lähedale igas astmes.

  - Voogesitab tavavõrgus praktiliselt ükskõik millist digitaalset allikat

 - Integreerub sujuvalt Tidali ja Qobuzi kadudeta voogesitusega

 - Mängib TuneIn kaudu Interneti-raadio kanaleid

 - 7 digitaal- ja analoogsisendit väliste signaaliallikatega ühendamiseks

 - Moonutusteta digitaalne helitugevuse reguleerimine

 - HDMI 2.0 ühendused (4K ühilduv)

 - Ühendatav Surround Süsteemi vajadusel

 - Sisseehitatud ruumi optimeerimise süsteem 

Brändist

Linn

Kuidas ühe inimese soov parema heli järele sai neljakümne aasta pikkuseks püüdluseks lahendada üks inseneride keerukamaid väljakutseid: muusika täpne taasesitamine.

 1973. aastal oli Ivor Tiefenbrunil palju põhjuseid, et olla õnnelik. Ta oli just abiellunud oma elu armastusega ja ostis midagi, millest ta oli juba ammu unistanud: parima saadaoleva hi-fi süsteemi. Perelegendi järgi oli hi-fi tehnika tähtsam mööbli soetamisest uues abielukodus.

 Kuid midagi oli valesti. Hi-fi süsteem oli kaasaegne, kuid Ivorile ei kõlanud see nii hästi, kui ta oli harjunud kuulama vanemate majas. Insenerina üritas ta välja mõelda, miks.

 Tol ajal oli inimestel ,kes helist midagi teadsid, teadmine, et kõlarid olid A ja O. Kui ostsite suuremaid, paremaid kõlareid, siis oli teil suurem, parem heli. 

Ivor and the LP12 circa 1982 Original LP12 advert Ivor demonstrating the LP12

Ivor koos Sondek LP12-ga

Ivor avastas, et inimesed eksisid.

 a katsetas kõlareid, kuid miski ei parandanud heli, kuni ta tõstis vinüülimängija teise ruumi, vedadas kaablid süsteemini suletud ukse alt. Muusika oli selgem, täpsem ja kaasavam. Ühesõnaga parem.

See oli Ivori hetk “Eureka!”: Ta oli tõestanud, et kõlarite helid, vibratsioonid ja resonantsid tulid vinüülimängija kaudu tagasi, kahjustades algset signaali.

See, mille Ivor oma hi-fi süsteemi abil avastas, on tema ettevõtet saatnud sellest ajast peale: mida rohkem muusikalist infot saate allikast, seda parem on heli. Igasugune kadunud muusikaline info on igaveseks kadunud, hoolimata sellest, kui hea teie ülejäänud süsteem on.

 Legend on sündinud

 Probleemi tuvastamine ei olnud Ivori jaoks piisav. Ta tahtis selle lahendada. Ivori lahendus oli  kogu vinüülimängija ümbermõtestamine.

Tema vinüülimängija nägi välja nagu paljud teised tolleaegsed vinüülimängijad, kuid see, mida ta tegi, oli hoopis teine. Kui teised vinüülimängijad olid disainitud ainult põrutuskindlateks, kavandas Ivor oma vinüülimängijad akustiliste tagasisidete suhtes immuunseks, et need saaksid vinüülilt kätte võimalikult palju teavet

 Alustas ta erakordselt vaikse kesklaagri konstrueerimisega, mida tal isa aitas peenmehaaniliselt täpselt teha. Sellega saavutati uskumatult kõrgeid standardeid, mis päädisid hõõrdevaba pöörlemise ja  konstantse kiiruse tagamisega. Uus laager ja akustiline isoleeritus võimaldas nüüdsest kätte saada maksimaalselt informatsiooni vinüülidelt.

Ivor tõestas, et tema vinüülimängija võib parandada mis tahes hi-fi süsteemi heli. Ta nimetas selle Sondek LP12 transkriptsioon vinüülimängijaks .

 Parandatud heli polnud ainus uuendus. Sondek LP12 disainiti ka moodulpõhiseks, nii et see oli täiustatav tulevikus. Ivor teadis, et tehnoloogia paraneb, ning ta soovis, et tema vinüülimängija ja inimesed, kes selle ostsid, saaksid järgnevatel aastatel nendest täiustustest kasu. Sellega kaasnes kaks asja. Esiteks meelitas see juurde insenere Linn-I , kes jagasid Ivori kirge parema heli saavutamiseks. Ja teiseks, lõi see uskumatu klientide lojaalsuse. Seda seetõttu, et igaüks, kes ostis Sondek LP12 alates 1973. aastast, on saanud oma toote täielikult uusimale spetsifikatsioonile tuua.

 Siis ei tohiks üllatusena tulla, et 2016. aastal nimetas see Hi-Fi Sondek LP12 viimase 40 aasta üheks kõige olulisemaks tooteks ja “kõigi aegade vaieldamatult populaarseimaks tipptasemel vinüülimängija”. Hi-Fi Choice väidab, et see on „kõige olulisem hi-fi komponent, mida kunagi Suurbritannias müüdud.” 

Archive image of an LP12 build process in the factory
Archive image of an LP12 record player being tested

T

Allalaadimine

Samas kategoorias on veel 1 toode :