Linn Akurate DSM

Bränd:
Linn
Tüüp:
High End striimer, digital- , analoog-, HDMI sisendid ja väljundid
DAC:
Katalyst DAC Architecture
Sisendid:
1x Ethernet; 1x XLR Balanced; 2x RCA ( 1x phono MM/MC) ; 4x HDMI; 3x Toslink; 3x SPDIF; 3,5mm stereo
Väljundid:
1x Balanced XLR; 2x RCA; 1x HDMI; 1x Toslink; 1x SPDIF; 3,5 Headphone
Värvus:
Silver or black
Kere:
Aluminium
Fonosisend:
MM / MC
THD + N:
väiksem kui 0,002%
Signaali-müra suhe:
rohkem kui 110dB
Mängitavad formaadid:
FLAC, Apple Lossless (ALAC), WAV, MP3, WMA (except lossless), AIFF, AAC, OGG
Digi-sisendid:
SPDIF x3
Digi-väljundid:
SPDIF x1
Analoog väljundid:
XLR Balanced x1; RCA x1
Resolutsioon:
Up to 24-bit, 192kHz
HDMI Andmed:
HDMI 2.0: Supports 4K resolution
Mõõdud:
380 x 90 x 380
Kaal:
5,8kg

9 000,00€

Toote info

Akurate DSM

Performance and flexibility combined

All the musicality of Akurate DS combined with inputs for any external source make Akurate DSM a powerful addition to any music system.

Featuring both Katalyst DAC Architecture and Space Optimisation technology, Akurate DSM lets you hear all your music and movies like never before.

  • Features Katalyst DAC Architecture
  • Streams virtually any digital source over a standard network
  • Supports formats up to 24-bit 192 kHz
  • Space Optimisation built-in
  • Integrates seamlessly with Tidal & Qobuz lossless streaming services
  • 14 digital & analogue inputs including HDMI 2.0 connections (4K compatible)
  • Surround Sound compatible
  • Front panel headphone output and AUX input
  • Analogue outputs for connection to pre- or power amps
  • Exakt Link for connection to Linn Exaktbox or integrated speakers
  • Built-in MC/MM phono stage for connecting a turntable

Brändist

Linn

Kuidas ühe inimese soov parema heli järele sai neljakümne aasta pikkuseks püüdluseks lahendada üks inseneride keerukamaid väljakutseid: muusika täpne taasesitamine.

 1973. aastal oli Ivor Tiefenbrunil palju põhjuseid, et olla õnnelik. Ta oli just abiellunud oma elu armastusega ja ostis midagi, millest ta oli juba ammu unistanud: parima saadaoleva hi-fi süsteemi. Perelegendi järgi oli hi-fi tehnika tähtsam mööbli soetamisest uues abielukodus.

 Kuid midagi oli valesti. Hi-fi süsteem oli kaasaegne, kuid Ivorile ei kõlanud see nii hästi, kui ta oli harjunud kuulama vanemate majas. Insenerina üritas ta välja mõelda, miks.

 Tol ajal oli inimestel ,kes helist midagi teadsid, teadmine, et kõlarid olid A ja O. Kui ostsite suuremaid, paremaid kõlareid, siis oli teil suurem, parem heli. 

Ivor and the LP12 circa 1982 Original LP12 advert Ivor demonstrating the LP12

Ivor koos Sondek LP12-ga

Ivor avastas, et inimesed eksisid.

 a katsetas kõlareid, kuid miski ei parandanud heli, kuni ta tõstis vinüülimängija teise ruumi, vedadas kaablid süsteemini suletud ukse alt. Muusika oli selgem, täpsem ja kaasavam. Ühesõnaga parem.

See oli Ivori hetk “Eureka!”: Ta oli tõestanud, et kõlarite helid, vibratsioonid ja resonantsid tulid vinüülimängija kaudu tagasi, kahjustades algset signaali.

See, mille Ivor oma hi-fi süsteemi abil avastas, on tema ettevõtet saatnud sellest ajast peale: mida rohkem muusikalist infot saate allikast, seda parem on heli. Igasugune kadunud muusikaline info on igaveseks kadunud, hoolimata sellest, kui hea teie ülejäänud süsteem on.

 Legend on sündinud

 Probleemi tuvastamine ei olnud Ivori jaoks piisav. Ta tahtis selle lahendada. Ivori lahendus oli  kogu vinüülimängija ümbermõtestamine.

Tema vinüülimängija nägi välja nagu paljud teised tolleaegsed vinüülimängijad, kuid see, mida ta tegi, oli hoopis teine. Kui teised vinüülimängijad olid disainitud ainult põrutuskindlateks, kavandas Ivor oma vinüülimängijad akustiliste tagasisidete suhtes immuunseks, et need saaksid vinüülilt kätte võimalikult palju teavet

 Alustas ta erakordselt vaikse kesklaagri konstrueerimisega, mida tal isa aitas peenmehaaniliselt täpselt teha. Sellega saavutati uskumatult kõrgeid standardeid, mis päädisid hõõrdevaba pöörlemise ja  konstantse kiiruse tagamisega. Uus laager ja akustiline isoleeritus võimaldas nüüdsest kätte saada maksimaalselt informatsiooni vinüülidelt.

Ivor tõestas, et tema vinüülimängija võib parandada mis tahes hi-fi süsteemi heli. Ta nimetas selle Sondek LP12 transkriptsioon vinüülimängijaks .

 Parandatud heli polnud ainus uuendus. Sondek LP12 disainiti ka moodulpõhiseks, nii et see oli täiustatav tulevikus. Ivor teadis, et tehnoloogia paraneb, ning ta soovis, et tema vinüülimängija ja inimesed, kes selle ostsid, saaksid järgnevatel aastatel nendest täiustustest kasu. Sellega kaasnes kaks asja. Esiteks meelitas see juurde insenere Linn-I , kes jagasid Ivori kirge parema heli saavutamiseks. Ja teiseks, lõi see uskumatu klientide lojaalsuse. Seda seetõttu, et igaüks, kes ostis Sondek LP12 alates 1973. aastast, on saanud oma toote täielikult uusimale spetsifikatsioonile tuua.

 Siis ei tohiks üllatusena tulla, et 2016. aastal nimetas see Hi-Fi Sondek LP12 viimase 40 aasta üheks kõige olulisemaks tooteks ja “kõigi aegade vaieldamatult populaarseimaks tipptasemel vinüülimängija”. Hi-Fi Choice väidab, et see on „kõige olulisem hi-fi komponent, mida kunagi Suurbritannias müüdud.” 

Archive image of an LP12 build process in the factory
Archive image of an LP12 record player being tested

T

Samas kategoorias on veel 1 toode :